Twinnies

3 februari 2019 - Munduk, Indonesië

We plannen een roadtrip naar de twinlakes met Daniëlle en Rowan. Vanaf Canggu is dit ongeveer 2 uur op de scooter. We spreken af om elkaar halverwege te ontmoeten omdat zij in Ubud verblijven. Na een uur komen we op de afgesproken plek aan, even de benen strekken en doen we met zn allen even een bakkie. Daarna stappen we weer op de scooter.

De hele route naar de Twinlakes heb je een mooi uitzicht op de bergen en de meren. Onderweg stoppen we bij Handara golf en Bali resort. Op insta bekend. Inmiddels zo bekend dat je moet betalen om een foto te maken: 30k voor 10 minuten! Je moet er wat voor over hebben ;)

Handara Golf & Bali Resort

Onderweg kom je overal schommels tegen en van die grote nesten waarin je kan zitten om een foto te maken. Dat slaan wij lekker over en rijden door naar het punt waar je de meren samen kan zien. Omdat het een mooie heldere dag is hebben we een prachtig uitzicht over de meren en de bergen.

TwinlakeTwinlake

Het is tijd voor een hapje eten en we komen terecht bij een restaurantje met een fantastisch uitzicht. Maar al snel slaat het weer om en worden we omringt door wolken, net of ineens het licht is uitgegaan en niet veel later komt er een partij water uit de lucht vallen!

Rain is coming☁️☁️

Na een heerlijke lunch besluiten we nog de Banyu Wana Amertha watervallen te bezoeken. Vanaf de entree is het ongeveer een half uur naar beneden lopen. Er zijn 4 watervallen en we bezoeken er 2. Je kan zo dichtbij komen dat je de kracht van het water kan voelen. En de nevel is heerlijk verkoelend na die wandeling.

WatervalEen van de vier Banyu Wana Amertha watervallenRoute naar de waterval

Dan is het weer tijd om op de scooter stappen. We rijden ongeveer een uurtje, dan nemen we afscheid. Wij gaan richting Canggu en zij weer richting Ubud.

Waterval

God bless 💙