Everything is better with friends

10 februari 2019 - Canggu, Indonesië

We wachten op onze paspoorten maar zitten we niet stil en hebben we nog een roadtrip gepland. Dit keer naar Nusa Dua, ongeveer een uur vanaf Canggu. Onze vrienden Rowan en Daniëlle zijn er al en we spreken af bij de villa waar ze verblijven. De villa heeft een prachtig uitzicht op de bergen en een heerlijke infinity pool. Daar kunnen we straks lekker in afkoelen en chillen! Met dat vooruitzicht kan de dag al niet meer stuk.

We stappen weer op de scooter en rijden een leuke en hobbelige route naar onze eerste stop: Nyang Nyang Beach. Blijkbaar is dit een mooie trekpleister geworden. De afslag naar deze klif is volledig geasfalteerd en er rijden scooters af en aan. De view is fantastisch! Wat een mooi en rustgevend uitzicht, looks like the end of the world!

Nyang Nyang Beach

We rijden een stukje door en komen uit bij Blue Point Beach. We lopen zigzaggend door de kleine 'straatjes' om te kijken of we beneden bij het strandje kunnen komen. Maar het is niet mogelijk door het hoge water. We besluiten een drankje te nemen en te genieten van het uitzicht van bovenaf. De surfers luieren lekker in het water, de zee is te rustig voor deze ervaren dudes en dudettes.

Blue Point Beach

Tijd voor een hapje eten, want het is alweer middag. We komen terecht bij een kleine Warung met alleen een ventilator. Het eten is heerlijk maar we smelten bijna weg. Hop snel weer de scooter op, uitwaaien en verkoeling zoeken van de zee.

En dat doen we bij Padang Padang Beach, echt een piepklein wit strandje. We leggen onze spullen neer en Robbert blijft erbij. Hij is niet alleen bang voor de valse apen, maar ook voor de mensaap 😂 En dan is het genieten van de zee. Het water is niet heel koud maar zo lekker om even te chillen.

Padang Padang BeachPadang Padang Beach

Tijd om richting de villa te gaan. Maar niet voordat we zien hoe een aap een onbewaakte doos met chocola pikt. De eigenaar kon er niet lang van genieten. Chocolade onbeheerd laten, amateurs. Die verontwaardiging op hun gezicht, priceless. Maar ik kan wel een mooi foto schieten....sorry.

Mama gotta eat

Terug in de villa dobberen we nog in het zwembad. Het uitzicht is echt geweldig, nog wat zonnestralen op ons bolletje.... genieten, living the good life! Na een warme douche ploffen we op de bank, bestellen pizza en babbelen we gezellig verder.

Nusa Dua Bay viewInfinitypool

Hoe gezellig het ook is, wij moeten nog een stukje rijden en stappen rond 22.00 uur op de scooter. Terug naar Canggu.

God bless 💙