Coconuts and coffee

14 januari 2019 - Canggu, Indonesië

De eerste twee weken zitten er bijna op. Onze dagen in Canggu hebben we voornamelijk op het strand doorgebracht. De sfeer in Canggu is tranquilo laid back. Er zijn genoeg leuke strandtentjes waar je kan chillen. Koko Loko beviel ons erg goed, dus bijna elke dag - hop - op de scooter er naartoe. Kokosnootje erbij en genieten maar. We hebben hier aardig wat fruit- en poke bowls gegeten. Na de zonsondergang lekker terug naar ons verblijf en nog even dobberen in het zwembad.

SunsetDe maïs man 😂

Oja het is hier regen seizoen. We hebben al aardig wat regen gehad, gelukkig vaak in de avond. Behalve op dag dat we besloten om naar Tanah Lot te gaan om de scooter. Op de terugweg begon het te regenen en we hadden onze poncho niet meegenomen. Gelukkig konden we schuilen bij een man die bezig was met het maken van rieten daken. We hebben daar redelijk lang gestaan voordat hij doorhad dat we er waren, helemaal in trance. Wat gaat er nu elke keer mee? Yep de poncho.

Tanah Lot

Robbert wilde vanaf dag één al een massage, maar ik zag dat nog even niet zitten. Dus nadat we een rondje Seminyak hadden gedaan, besloten we massage te nemen. Geen zin om te zoeken dus gingen we gewoon lekker bij de eerste de beste naar binnen. Jackpot! De 2 heren wisten duidelijk wat ze doen, ik geloof dat hij minimaal 45 minuten mijn voeten en kuiten heeft gemasseerd (een groot spanningsveld). Als we nog een keer in Canggu zijn, ga ik zeker terug.

Massages

Op maandag zijn we op de scooter gestapt en richting de Jatiluwih Rice Terraces. Volgens Maps een uurtje rijden, wij hebben er wat langer overgedaan. 1. Maps was niet helemaal eerlijk. 2. Wij stopten regelmatig om te genieten van het uitzicht. Want niet alleen de rijstvelden zijn prachtig maar ook de route er naartoe.

Rijstvelden JatiluwihRijstvelden Jatiluwih

Oja en die yogaschool hebben we alleen van buiten gezien, de lessen waren zo vroeg in de ochtend en wij rolden vaak niet eerder dan 9 uur onze bed uit.

God bless 💙

1. Chris Poetiray: