We're back!

9 januari 2019 - North Kuta, Indonesië

Het heeft even geduurd maar we hebben onze reis eindelijk hervat. Robbert's been is mooi genezen en afgelopen maand hebben we gesport om o.a. zijn been weer sterker te krijgen en om lekker bezig te zijn. Ons verblijf in Nederland heeft langer geduurd dan we hadden gepland. Maar hé when you make plans, God laughs 😉

Ook het thuis zijn heeft zo zijn voordelen. Fijne mensen om ons heen en die lekkere tajine van yemma (mama). En niet te vergeten, friday couscous day.

Na een lange reis, zonder vertragingen, lekker beland op Canggu, Bali. Er hangt een relaxte sfeer ondanks dat er van alles in aanbouw is.

Onze eerste dag in Canggu bestond voornamelijk uit bijkomen van de lange reis. Lekker aan ons privé zwembadje hangen, boekje erbij en liters water. Man was ik even vergeten dat het zweet hier al op mn voorhoofd staat als ik mn kleine teen beweeg.

Met het strand op loop afstand besloten we de zonsondergang mee te pikken. Weet niet hoe het bij Robbert was, maar mijn hart maakte een sprongetje. Zo mooi en rustgevend. Blij dat we hebben besloten om de reis voort te zetten.

We hopen komende maanden mooie dingen te gaan zien. Voor nu gaan we relaxen en Canggu ontdekken. We hebben al 2 yoga scholen gespot, lekker de hamstrings strekken.

Much love ✌🏽

1. Peter v d Beld:
    10 januari 2019
    Heb een goede tijd daar!!!