Roadtrip Marokko 2018

31 augustus 2018 - Al Hoceima, Marokko

Voor het eerst hebben we maar eens een huurauto geregeld in Marokko. Wel zo handig om een beetje aangenaam op pad te kunnen leert onze ervaring. Na een aantal jaar bij familie te verblijven rond de periode van het offerfeest kriebelt het dit jaar toch om wat meer van het land te zien.

In de omgeving waar wij nagenoeg elk jaar verblijven is er namelijk weinig openbaar vervoer naast de benenwagen en een verdwaalde ezel...

Dit keer dus gewoon een auto huren en dat blijkt geen overbodige luxe. De afstanden tussen de steden zijn even wat anders dan wij in Nederland gewend zijn. Google Maps open, plaats intikken en rijden maar zou je zeggen. Hmm 60 km rijden en dan volgens Maps er 2 uur over doen ;) Verrassing natúúrlijk! We mogen door de bergen rijden!

De klamme handjes beginnen al te komen... Beetje bang zijn we gemaakt door de verhalen en we hebben de onvergetelijke ervaring van onze huwelijksreis in 2011 nog in ons achterhoofd.

Het brandende sleuteltje op het dashboard en de waarschuwing 'huile reviser' ten spijt gewoon gas erop en gaan: op naar Al Hoceima!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl